Ktoré oblasti si tím na tréningu zlepší?
Napríklad:
Ako robiť marketing aj z pozície recruitera
Kandidát sa radšej rozhodne pre firmu alebo človeka, ktorý mu je už niečím známy. Ako robiť marketing firmy, pozície a seba?
Ako vyhľadávať kandidátov
Najvhodnejší kandidáti sú najčastejšie pasívni kandidáti. Ako používať Booleovské vyhľadávače aj na LinkedIne?
Ako efektívne osloviť kandidáta cez telefón
Telefonátom ešte pozíciu nepredávavame, ale predstavujeme dôvod pre osobné alebo video stretnutie. Ako si s kandidátom najskôr vytvoriť vzťah?
Ako vyjednávať o plate
Kandidáti majú často vyššie platové očakávania, než im ty vieš ponúknuť. Ako využívať ich ozajstnú motiváciu pri vyjednávaní platu?
Ako presvedčiť kandidáta na ponuku
Pri rozhodovaní sa kandidáta medzi pozíciami zvyčajne vyhráva emócia. Ako dať kandidátovi hodnotu, pre ktorú sa na konci dňa rozhodne?
Online tréning
4x štvorhodinový tréning vo dvojici
800 Eur / dvojica
Osobný tréning
2-dňový skupinový tréning
1200 Eur / skupina
Čo potrebujete urobiť?
Krok 1.
Najskôr dajte prečítajť svojmu tímu knihu Sedem polôh recruitera. Získa tak najkľúčovejšie tipy ku každej oblasti - od analýzi pozície, cez telefonovanie a vedenie pohovoru, až po ďalšie sebavzdelávanie sa.
Krok 2.
Nakoľko však "vlastniť informácie a mať zručnosť ich uplatniť sú dve rozdielne veci", objednajte tím na tréning. Až tam si vie prepísať svoje doteraz zabehané zvyky a reakcie.